tisdag 24 maj 2011

Nya tider



Jag har ett litet meddelande till alla som som läser min lilla blogg här.
Det är nämligen så att jag gillar att läsa andras spelbloggar och efter ett flitigt läsande och kommenterande så har det nu visat sig att en blogg vid namn Spelhörnan har fattat tycke för mig och gav mig ett erbjudande att få vara en av dem och skriva för deras räkning.
Detta kunde jag naturligtvis inte tacka nej till.
Så därför så tänkte jag säga att från och med idag så skriver jag för
Klicka på bannern så är det bara att börja läsa.

Jag har ännu inte skrivit något där men det kommer .
Ni kan ju alltid gå genom vad mina nya kollegor har skrivit i väntan på att jag kommit igång.

Jag kommer att fortsätta att lägga upp inlägg även här. Även om det kanske blir något mer aktivitet på Spelhörnan.

//RattPack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar