fredag 11 februari 2011

Veckans leverans

Nu så är jag tillbaka på banan igen.
Efter förra veckans strul med mosade paket och allt så kändes det lite som luften gick ur mig.
Men nu har det trillat in lite nya paket till mig så nu är jag ganska glad igen =)

Min första leverans från Zavvi gick ju faktiskt ganska så bra. Tyvärr så lyckades ju mitt Goldeneye få ett par törnar i posten även denna gången, men det får duga. Kingdom Hearts var riktigt fint i alla fall.

Jag fyndade även Batman och Legend of the GuardiansDiscshop i veckan.
Får se om dom är något att ha, Batman har jag sett lite videos på och det verkar lite intressant.
Ugglespelet har jag inte en aning om vad det är. Det är ju ett filmlicens spel så jag väntar mig det värsta. Men jag har varken sett filmen eller spelet så det kan ju överraska.
Billiga var dom i alla fall =)

Nu ska jag bara försöka hitta lite tid att hinna spela allt detta oxå.
För tillfället så sitter detta i min konsol
Zak & Wiki

Ett super sött peka och klicka spel som jag har haft stående några år i hyllan.
Jag vet faktiskt inte varför jag inte rört det förrän nu, för det är riktigt kul.
Men låt inte gulle-plutt grafiken luras för pusslen är riktigt knepiga att lösa.

Sen har jag även ett litet projekt jag ägnar mig åt i sängen innan jag sover om kvällarna.
Nämligen dom två Zelda-spelen till DS, det är nästan lite pinsamt att jag inte spelat genom dom ännu.

Så jag har lite att pyssla med innan jag tar mig an veckans leverans.



//RattPack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar