fredag 4 mars 2011

Anime & Bärbart i helgen?

Med en ganska stor portion tur så får jag ett paket imorgon med lite godsaker att underhålla mig med i helgen.
Efter att ha lyssnat på Spelklassiker Musik med Hiro & Gwellmyn för någon vecka sedan och där får reda på att det finns en anime-serie baserad på ett av spelen dom spelar musik ifrån.
Jag blir naturligtvis supersugen på att få se denna serie och frågar Hiro lite försiktigt om han vill tipsa om vart jag kan få tag på denna.
Snäll som han är så fick jag en en länk till en butik och nu har jag knåpat ihop en beställning =)

Serien heter Area 88 och är baserad på shoot em up-spelet UN. Squadron.
Jag tänkte kört en vända i spelet nu ikväll så man har det färskt i minnet innan jag ser serien, men jag gjorde en fasansfull upptäckt.........Jag hade inte spelet!
Kanske borde hålla lite bättre koll på vad som finns i hyllorna här framöver.


Med i beställningen slank även ett par spel till min Nintendo DS

Tror att dom kommer att bli fina tidsfördriv framöver, har hört mycket gott om båda två spelen.
Fast Plants vs Zombies visste jag inte att det fanns till DS.


//RattPack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar