fredag 11 mars 2011

Paket, Paket, Paket, Paket och Paket!

Såhär lagom till helgen så hittade jag inte mindre än fem stycken paket i min brevlåda.
Jag hoppades ju på att några av dem skulle anlända som till förra helgen men så blev det inte.
Men det gör inte så värst mycket för det blev bara ännu roligare nu när jag hade hunnit beställa lite mer prylar som anlände samtidigt.
Kan ju inte bli bättre för en sån som mig som älskar att öppna paket.
En liten bild på allt utplockat på köksbordet.

Så nu kan jag äntligen titta på "Area 88" animen, det ska bli hur spännande som helst.
Två stycken intressanta Ds-spel är inte heller helt fel. Ghost Trick är jag jäkligt spänd på att sätta tänderna i och Plants vs Zombies kommer med största sannolikhet att rädda många trista dagar i framtiden.
En lite kul sak var att Plants vs Zombies kom i en jättetuff slipcase-förpackning med sån utstående text som man kan ta på ( kommer inte på vad det heter...relief eller nåt sånt? ).
Såhär ser det ut i vilket fall =)

Jag tackar Hiro ännu en gång för tipset om Axelmusic.com
Kommer definitivt att handla fler saker från dom.

En sista minuten beställning från Cdon resulterade i att det hann komma två stycken Wii-titlar att ställa i samlingen också.
Det är ju inte direkt några nya spel men dom fyller helt klart sin plats i hyllan.
Priset på dom ska man ju inte klaga på heller... eller 59 respektive 99 kronor är för dyrt?
Jag är i vilket fall nöjd med denna dagen =)

/RattPack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar