fredag 1 april 2011

En Helg i Filmens Tecken



Nu i helgen, närmare bestämt på lördag så kommer jag att befinna mig på Sci-Fi Mässan i Malmö.
Det ska bli hur kul som helst att gå runt där och titta på gammal filmrekvisita och eventuellt till och med kanske få en pratstund med någon utav skådisarna som ska gästa där.
Jag ska i vilket fall försöka få en kråka klottrad av denna glada killen.
Billy Dee Williams eller Lando Calrissian som han är mer känd som.
Han kommer förmodligen att signera ett antal Star Wars filmer under helgen, men jag tänker vara lite annorlunda och släpa med mig nåt gammalt Star Wars spel, Empire Strikes Back till Nes kanske?

Men det ska ju inte bara figurera filmer under denna mässan utan även spelvärlden kommer att ta lite plats här och jag tänker naturligtvis ta mig en närmare titt på det också och hoppas att jag träffar lite likasinnade där =)

Så är det någon som tänkt göra ett besök på denna mässa i helgen så kanske vi ses!

//RattPack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar